לוגו ניקה

הסיפור של ניקה

Our Story

הסיפור שלנו
מאפיית ניקה

בראש ובראשונה, ורגע לפני הסיפור על הקמת החלום הגדול שלי אספר קצת על ניקה. ניקה או בשמה המלא "אסתרניקה" היא הסבתא היקרה שלי, שעד לרגע בו נפרדנו הייתה גם לחברה טובה ואוזן קשבת. סבתא חייכנית ואהובה ביותר. אומנם את האהבה שלי ושלה לאפייה לא יצא לנו כל כך לחוות ביחד בשעות של מטבח והכנות אך ללא ספק נהנתי מכל ביס מעשה ידיה ומודל לחיקוי בכל עולם הבצקים. את השם "ניקה" מאז ומתמיד מאוד אהבתי, תמיד היה זורק אותי לתמונה של משהו מתוק, קליל כזה ומילה שתמיד כיף לגלגל בפה. כשהחלטתי לעשות את הצעד היה לי ברור- ניקה זה השם המוביל!

מאפיית ניקה

סיימתי צבא והכרתי את בן זוגי יליד שדה נחום. הקמנו ביחד בית משותף ומשם התחילה כל החוויה. התחלתי להגשים את עצמי ראשית דרך הלימודים- לימודיי אפייה, בישול גורמה וקונדיטוריה במכללת תדמור בהרצליה. בסיום כל השיעור ה"ניסיון בבית" הכריח אותי לחלק לשכנים, למשפחה ולכל מי ששמח לטעום. הביקורות הטובות מאוד עודדו אותי לעשות את מה שאני אוהבת ואולי אפילו להתחיל להרוויח מזה? בזמנו היה לי רק טוסטר בבית- הכל יצא ממנו! עוגות שמרים, מוסים, לחמים ועוד... הערכתי אותו מאוד.

צוות ניקה

הצעד הבא היה להוציא את העסק מהבית ולשכור מקום קטן וטוב בקיבוץ. כך היה. מקום של 40 מטר מרובע שיוצא ממנו המון מתיקות ואהבה. האדרנלין לא נרגע לרגע והרצון לחשוב בגדול בעט חזק בבטן. לאחר המון התייעצות, מחשבה ועומק עם ילד בכור בבית ובטן של חודש שביעי עשינו זאת- סניף אשדות יעקב נפתח! אני נהנת ממנו בכל יום שעובר- ובמרץ הקרוב נחגוג 6 שנים לסניף. אני מאחלת לעצמי להמשיך להנות מכל רגע ולמידה בזכותכם ודרככם הלקוחות היקרים שלי, ומודה על כל ביקורת שהיא ואהבה מצידכם. תודה.